تهران ۲۶.۵۱° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷

لرستان/ افزایش ۳۱.۸۲ درصدی تلفات ترافیکی برون شهری 

این رقم در مقایسه با تیرماه سال گذشته که آمار مراجعین تصادفات جرحی ۷۶۷ نفر گزارش شده بود، ۲۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۴۷۰۳

لرستان/ افزایش ۳۱.۸۲ درصدی تلفات ترافیکی برون شهری 
به نقل از ایسنا،  مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از افزایش ۳۱.۸۲ درصدی تلفات ترافیکی برون شهری در استان خبر داد.

دکتر محمدرضا فارسی نژاد اظهار کرد: کل تلفات حوادث رانندگی در تیرماه امسال ۳۸ نفر گزارش شده که از این تعداد ۲۹ نفر در حوادث برون شهری، ۶ نفر در حوادث جاده روستایی و ۳ نفر در حوادث درون شهری جان باختند.
وی افزود: تلفات حوادث ترافیکی برون شهری استان طی تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۱.۸۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان بیان کرد: آمار تلفات حوادث ترافیکی برون شهری در تیرماه سال گذشته ۲۲ نفر گزارش شده بود که این رقم در تیرماه امسال به ۲۹ نفر افزایش یافته است؛ لذا توصیه می‌شود هموطنان توجه بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز در سفرهای تابستانه خود داشته باشند.

فارسی نژاد با اشاره به آمار مراجعین جرحی حوادث رانندگی استان، گفت: در تیرماه امسال ۹۳۷ مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد ۶۷۵ نفر مرد و ۲۶۲ نفر زن بوده‌اند.

عضو شورای قضایی لرستان بیان کرد: این رقم در مقایسه با تیرماه سال گذشته که آمار مراجعین تصادفات جرحی ۷۶۷ نفر گزارش شده بود، ۲۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : ترافیک لرستان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز